Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak dodać nowy rachunek bankowy?

Program: Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Bank, Konfiguracja

​Lista dodanych rachunków bankowych widnieje w konfiguracji Rachunki bankowe - słownik gromadzi posiadane rachunki rozliczeniowe i rachunki VAT. 

​W celu dodania nowego konta należy: 

1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe  Konfiguracja  Rachunki Bankowe i z górnego menu wybrać Dodaj  Rachunek bankowy.

 

2. W wyświetlonym oknie należy wypełnić wymagane dane. Zaznaczenie opcji Po​dstawowy spowoduje, że wybrane konto bankowe będzie widoczne w nagłówku na wydruku dokumentu. Analogicznie dla typów dokumentów pojawi się w polach Sprzedawca przy fakturach sprzedaży i Nabywca dla zakupu. 

Aby wprowadzić rachunek bankowy do systemu, należy wybrać przycisk Zapisz.



Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki