Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt nexo – Wysyłka dokumentów przez komunikacje online

Program: InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Dekretacja dokumentów, Komunikacja

​​

​​

Przed wygenerowaniem paczki dokumentów oraz wysyłką do księgow​​ości należy dodać odbiorcę dokumentów i wysłać zaproszenie do księgowoś​ci lub zaakceptować zaproszenie od księgowości, jeżeli to księgowość wysłała zaproszenie pierwsza. Pełen opis ww. procedur znajduj​​e się poniżej:

Po skonfigurowaniu komunikacji należy przejść do modułu Dekretacja dokumentów. Zaznaczyć dokumenty do wysyłki na liście i wejść w górne menu Komunikacja i Wyślij online. Program rozpocznie procedurę generowania plików.


Może zdarzyć się sytuacja, gdzie firma wprowadzała faktury, a odbiorca dokumentów nie został jeszcze skonfigurowany w programie. Wtedy dla dokumentów, które były dodawane w tym okresie, należy przypisać poprawnego odbiorcę dokumentów (standardowo ustawiony jest o​dbiorca lokalny). Można to wykonać z modułu Dekretacja dokumentów po zaznaczeniu wybranych dokumentów i wybraniu z górnego menu Komunikacja – Zmień odbiorcę i wskazać odbiorcę, który został wcześniej skonfigurowany.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki