e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak wygenerować dane diagnostyczne?
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Sello NX, Subiekt nexo
Kategoria: Pomoc techniczna
Programy linii InsERT nexo umożliwiają wygenerowanie danych diagnostycznych na 3 sposoby, a wybór sposobu postępowania jest ściśle uzależniony od występujących problemów:
-
I sposób (zalecany) – Eksportuj informacje diagnostyczne z programu
-
III sposób (gdy nexo się nie uruchamia i nie działa program serwisowy) – Kopiowanie danych z dysku
I sposób – Eksportuj informacje diagnostyczne z programu (zalecane)
1. Wybrać w programie „drabinkę” ≡ znajdującą się w prawym górnym rogu, następnie na zakładce Operacje wybrać Opieka posprzedażna – kontakt i informacje.

2. W kolejnym oknie kliknąć Eksportuj informacje diagnostyczne.

II sposób – Eksportuj informacje diagnostyczne z programu serwisowego
1. Przejść do programu serwisowego, zaznaczyć odpowiedni podmiot i wybrać z górnego menu Pomoc – Eksportuj informacje diagnostyczne.

W kolejnym kroku niezależnie od wybranego sposobu należy wskazać lokalizację i zapisać plik na dysku.

III sposób – Kopiowanie danych z dysku
Skopiować plik bezpośrednio z dysku. Pliki z informacjami diagnostycznymi znajdują się w następujących lokalizacjach:
-
%LOCALAPPDATA%\InsERT\InsLauncherLogs,
-
%LOCALAPPDATA%\InsERT\Logs.
Należy pamiętać, że w celu wysłania plików przez formularz kontaktowy, należy je spakować ręcznie z użyciem programu do kompresji danych.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
