Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor GT – Podstawowe zagadnienia dotyczące działań

Program: Gestor GT, InsERT GT

Kategoria: Działania

​Moduł Działania w programie Gestor GT służy do ewidencjonowania zaplanowanych zadań, spotkań, telefonów, rozmów Internetowych, listów, faxów czy notatek. Moduł ten posiada również mechanizm alarmów (przypomnień) o zaplanowanych działaniach.


Każdy z użytkowników Gestora GT może wprowadzać zdarzenia oraz określać ich Rodzaj. Dla każdego typu działania jest zdefiniowanych kilka  domyślnych podtypów. Można nimi jednak zarządzać (dodawać, usuwać lub edytować) korzystając ze słownika o nazwie Rodzaje działań. Aby tam wejść należy z listy modułów wybrać AdministracjaSłownikiRodzaje działań.



W sytuacji, kiedy użytkownik ma do dodania większą liczbę działań tego samego typu przydatną opcją może okazać się słownik Szablony działań. Dzięki szablonom podczas dodawania nowego działania można wypełnić zakładkę Podstawowe i Opis (dla notatki tylko Podstawowe) w oparciu o wcześniej zdefiniowany szablon.


Dodając działanie niezależnie od jego typu na zakładce Podstawowe można określić Temat i Rodzaj działania, Czas w jakim się odbywa, opiekuna (osobę odpowiedzialną), klientów powiązanych z działaniem oraz to czy wydarzenie ma być widoczne w kalendarzu (więcej o kalendarzu można przeczytać tutaj.). Każde działanie można ustawić również jako prywatne, czyli widoczne tylko dla jego opiekuna.


Ustawienie Przypomnienia podczas dodawania działania będzie skutkowało wyskoczeniem okienka z informacją o zbliżającym się wydarzeniu. Okno Alarmu pojawia się automatycznie niezależnie od tego czy program jest otwarty czy zminimalizowany. 

 

 

Dla wszystkich typów działań, z wyjątkiem notatki dostępna jest zakładka Opis. Jest to prosty edytor tekstu umożliwiający przechowanie istotnych informacji dotyczących danego wydarzenia.


W sytuacji kiedy zadanie bądź spotkanie odbywa się cyklicznie (np. raz w tygodniu), pomocna może okazać się zakładka Cykl. Wypełniając ją należy określić charakter cyklu (np. dzienny, tygodniowy itp.) W zależności od wyboru obok pojawią się dodatkowe pola w celu precyzyjnego określenia parametrów tego cyklu. Sekcja Zakres cyklu służy natomiast do ustalenia momentu jego zakończenia.



Zakładka Powiązania pozwala powiązać  Działanie z innymi obiektami programu – szansą sprzedaży, klientem, działaniem, wiadomością, dokumentem, towarem czy instytucją. Aby to zrobić należy skorzystać z hiperlinku Wstaw dostępnym nad tabelą i wybrać interesujący nas obiekt.


Dla każdego typu działania można ustawić domyślne parametry. Aby to zrobić należy z listy modułów wybrać AdministracjaParametry i na liście parametrów znaleźć opcję o nazwie „Działania – nazwa działania" np. Dla zadań będzie to Działania – Zadania, dla spotkań Działania – Spotkania itd. Określając parametry użytkownik może określić domyślny wygląd zakładek Podstawowe oraz Windykacja.



Temat należy do Zbioru zagadnień e-Pomocy istotnych przy konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy z Gestorem GT.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki