e-Pomoc techniczna
Subiekt GT – Jak przygotować wysyłkę binarnego zapisu transmisji z urządzeniem fiskalnym?
Program: InsERT GT, Subiekt GT
Kategoria: Pomoc techniczna, Urządzenia zewnętrzne
W celu zebrania danych niezbędnych do analizy problemu z urządzeniem fiskalnym należy:
1. W Subiekcie GT kliknąć górne menu Podmiot – Uruchom – Kasiarza GT.

2. Otworzyć Konfigurację danego urządzenia, a następnie na zakładce Dodatkowe otworzyć katalog danych przyciskiem Otwórz. W przypadku kiedy, w konfiguracji nie ma sekcji Katalog danych, najprawdopodobniej trzeba skorzystać z tematu e-Pomocy dla starszych urządzeń, który dostępny jest tutaj.

3. Przejść na zakładkę Połączenie i kliknąć przycisk Konfiguruj.
4. W sekcji Parametry połączenia znajduje się opcja odpowiadająca za rejestrowanie transmisji. W zależności od wersji sterowników dostępne są dwie opcje:
I. Rejestrowanie transmisji (na starszych wersjach)
II. Tryb rejestrowania transmisji
Rejestrowanie transmisji (na starszych wersjach)
Zaznaczyć opcję Rejestrowanie transmisji i zapisać konfigurację, klikając w oknach kolejno OK, Zamknij, OK.

Po zapisaniu konfiguracji wykonać operację, która sprawia problem.
Uwaga! Nie należy wykonywać żadnej innej operacji.
Przełączyć się do otwartego w punkcie 2. katalogu, a następnie spakować całą jego zawartość.
Wyłączyć opcję Rejestrowania transmisji, która została uruchomiona w punkcie 4.
Przejście do ostatniego kroku.
Tryb rejestrowania transmisji
-
Wszystko – rejestrowane są wszystkie operacje wykonywane na urządzeniu przez sterowniki.
-
Błędy – (opcja domyślna) – rejestr transmisji zapisywany jest wyłącznie w momencie wystąpienia błędu. Użytkownik może przesłać taki rejestr do analizy bez konieczności zmiany parametru i ponownego odtwarzania problemu.
-
Wyłączone – rejestr transmisji nie jest zapisywany.

W tym przypadku należy upewnić się, że została wybrana opcja Wszystko lub Błędy, następnie powrócić do otwartego w punkcie 2. katalogu i spakować całą jego zawartość.
5. Spakowane dane przesłać jako załącznik poprzez formularz kontaktowy.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
