Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rewizor nexo – Jak dodać kategorię księgową?

Program: InsERT nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Konfiguracja

​​​​Kategoria księgowa pozwala w programie skategoryzować dokumenty, które np. mają być inaczej rozróżniane podczas dekretacji dokumentu lub gdy użytkownik chce wyfiltrować zapisy księgowe po danej kategorii. Aby dodać kategorię księgową, należy:

1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe ​– Konfiguracja – Kategorie księgowe i kliknąć DodajDodaj​​.

 

2. W oknie konfiguracji użytkownik ma możliwość ustawienia, w jakich częściach konkretnego typu dokumentu może zostać użyta, co pozwala oddzielić kategorie, które są potrzebne np. tylko dla zapisów vat, a nie mają zastosowania przy wyciągach bankowych. Po ustawieniu parametrów przycisk Zapisz zatwierdzi wprowadzone zmiany.

Użycie kategorii w konkretnych typach dokumentu może być zmieniane w dowolnym momencie, lecz usunięcie użytej kategorii nie jest możliwe.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki