e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak ustawić automatyczną archiwizację do chmury?
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Archiwizacja, e–archiwizacja
Program serwisowy umożliwia ustawienie archiwizacji automatycznej. Są dwa typy takiej archiwizacji:
-
Harmonogram, który uruchamia się np. codziennie o podanej godzinie na podstawie tego, jaki cykl ustawimy;
-
Archiwizacja automatyczna, która uruchamia się przy zamknięciu programu.
Te dwa mechanizmy nie wykluczają się między sobą, więc można ustawić archiwizację automatyczną przy zamknięciu programu, oraz harmonogram, który będzie to wykonywał cyklicznie. Aby to zrobić, należy:
1. Odszukać i uruchomić menu Start – Programy lub Wszystkie aplikacje (w zależności od wersji systemu Windows) – InsERT – Program serwisowy.

2. W oknie wybór serwera kliknąć Połącz.

3. W oknie zaznaczyć podmiot na liście, następnie wejść w górne menu Podmiot i wybrać Parametry archiwizacji.

4. W przypadku archiwizacji przy zamknięciu programu określić odpowiedni parametr pola Zamykając program. Ustawienia archiwizacji cyklicznej są dostępne w polu Harmonogram, poprzez użycie przycisku Konfiguruj.

Kroki od 5 do 9 dotyczą wyłącznie archiwizacji przy pomocy Harmonogramu.
5. W kolejnym oknie kliknąć Ustal harmonogram.

6. W oknie wprowadzić Użytkownika oraz Hasło zalogowanego na tym komputerze użytkownika Windows lub administratora i kliknąć OK.

7. W oknie które się pojawi wejść w zakładkę Harmonogram oraz zdefiniować, kiedy program ma automatycznie wykonywać archiwizacje.

8. Na zakładce Ustawienia ustalić parametry Zarządzania energią oraz działania archiwizacji podczas Czasu bezczynności. Po wprowadzonych zmianach, zatwierdzić przyciskiem OK.

9. Zweryfikować informacje dotyczące harmonogramu i zamknąć okno przyciskiem Zamknij.

10. W polu e-Archiwizacja wskazać jedną z dostępnych opcji.
Uwaga! Jeśli w polu e-Archiwizacja pojawia się komunikat Usługa nie została skonfigurowana w podmiocie, należy ją skonfigurować. Temat e-Pomocy opisujący to zagadnienie dostępny jest tutaj.

11. Zweryfikować poprawność reszty ustawień i kliknąć Zapisz.

Temat należy do e–Archiwizacja w systemie InsERT nexo.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
