e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak zablokować obsługę klienta po przekroczeniu limitów związanych z kredytem kupieckim?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Dokumenty, Formy płatności, Klienci
Programy Subiekt nexo oraz Gestor nexo pozwalają na zablokowanie obsługi klienta, który przekroczył limit kredytu kupieckiego. Dzięki temu, w przypadku gdy kontrahent przekroczy maksymalny termin płatności, maksymalną wartość całego kredytu, maksymalną liczbę niespłaconych dokumentów lub maksymalną liczbę dni spóźnień zapis wybranych dokumentów będzie blokowany odpowiednim komunikatem.

Aby określić blokadę obsługi klienta, należy:
1. Przejść do modułu Klienci, wybrać pozycję na liście i kliknąć Popraw.
2. Przejść na zakładkę Płatności, a następnie w polu Blokowanie obsługi klienta wybrać jedną z dostępnych opcji:
-
Brak – zapisywanie dokumentów po przekroczeniu limitów nie będzie blokowane z wyjątkiem sytuacji, gdy użytkownikowi odebrane zostaną odpowiednie uprawnienia.
-
W Subiekcie i Gestorze – po przekroczeniu dowolnego z limitów blokowane będą dokumenty sprzedaży, wydań, zamówień, ofert, zleceń serwisowych oraz umowy z klientami.
-
Tylko w Subiekcie – po przekroczeniu dowolnego z limitów blokowane będą dokumenty sprzedaży, wydań oraz zamówień.
Zmiany zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Powyższy parametr można również ustawić dla wielu klientów jednocześnie, wykorzystując opcję Zbiorczo – Finansowe – Zmień rodzaj blokady obsługi klienta.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
