e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak dodać adres e-Doręczenia w kartotece klienta?
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Sello NX, Subiekt nexo
Kategoria: Klienci
e-Doręczenia to elektroniczny odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem odbioru. Dzięki tej usłudze podmioty publiczne, obywatele i firmy mogą korzystać z wygodnych i bezpiecznych doręczeń elektronicznych. Adres e-Doręczeń można dodać na dwa sposoby: ręcznie oraz poprzez pobranie danych z CEIDG. Aby pobrać dane automatycznie, należy:
1. Przejść do modułu Klienci, a następnie otworzyć kartotekę wybranego klienta korzystając z górnego menu Popraw.

2. Wybrać z górnego menu Operacje – Pobierz z CEIDG.

3. Zatwierdzić operację przyciskiem OK.

Adres e-Doręczeń klienta zostanie dopisany w sekcji Kontakty.

Adres można także wprowadzić ręcznie, wpisując go w kolumnie Numer lub adres i wybierając Rodzaj – e-Doręczenia.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
