Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak dodać adres e-Doręczenia w kartotece klienta?

Ostatnia modyfikacja: 20.10.2025

Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Sello NX, Subiekt nexo

Kategoria: Klienci

e-Doręczenia to elektroniczny odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem odbioru. Dzięki tej usłudze podmioty publiczne, obywatele i firmy mogą korzystać z wygodnych i bezpiecznych doręczeń elektronicznych. Adres e-Doręczeń można dodać na dwa sposoby: ręcznie oraz poprzez pobranie danych z CEIDG. Aby pobrać dane automatycznie, należy:​

1. Przejść do modułu Klienci, a następnie otworzyć kartotekę wybranego klienta korzystając z górnego menu Popraw.


2. Wybrać z górnego menu OperacjePobierz z CEIDG.


3. Zatwierdzić operację przyciskiem OK


Adres e-Doręczeń klienta zostanie dopisany w sekcji Kontakty


Adres można także wprowadzić ręcznie, wpisując go w kolumnie Numer lub adres i wybierając Rodzaje-Doręczenia.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki