e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Powiadomienia o nieobsłużonych zgłoszeniach
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Klienci, Laboratorium
W programie Gestor nexo dostępny jest moduł Zgłoszenia klientów. Aby stał się on widoczny należy wcześniej aktywować go w Laboratorium nexo.
Równocześnie z jego uruchomieniem następuje aktywacja zgłoszeń klientów, które zostały dodane przez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej. Firma, która korzysta z Gestora nexo, może udostępnić formularz swoim klientom. Dzięki niemu będą oni mogli kontaktować się z firmą i śledzić postęp swoich zgłoszeń.
Zgłoszenia o statusie Nowe lub Czeka na odpowiedź, będą wyróżnione na liście poprzez pogrubienie wiersza. W bocznym menu programu, w sekcji Obsługa klienta pojawi się licznik wskazujący liczbę zgłoszeń wymagających reakcji.
Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej:
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
