Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rewizor nexo – Jak utworzyć kartotekę księgową na podstawie Rozliczeń międzyokresowych?

Ostatnia modyfikacja: 21.10.2025

Program: InsERT nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Plan kont, Rozliczenia międzyokresowe

W wersji 56.0.0 systemu InsERT nexo udostępniono moduł Rozliczeń międzyokresowych. Więcej na temat modułu można przeczytać w artykule e-Pomocy technicznej tutaj​.​

W celu utworzenia kartoteki księgowej w oparciu o wybrany typ rozliczeń międzyokresowych należy:

1. Przejść do modułu KontaKartoteki księgowe, a następnie wybrać DodajKartoteka księgowa.


2. Jako Wzorzec kartoteki wskazać jedną z dostępnych pozycji dotyczących Rozliczeń międzyokresowych.


3. Po uzupełnieniu wymaganych pól zatwierdzić dodawanie kartoteki przyciskiem Zapisz.


Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej:

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki