e-Pomoc techniczna
Rewizor nexo – Jak utworzyć kartotekę księgową na podstawie Rozliczeń międzyokresowych?
Program: InsERT nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Laboratorium, Plan kont
W wersji 56.0.0 systemu InsERT nexo udostępniono moduł Rozliczeń międzyokresowych. Więcej na temat modułu można przeczytać w artykule e-Pomocy technicznej tutaj.
W celu utworzenia kartoteki księgowej w oparciu o wybrany typ rozliczeń międzyokresowych należy:
1. Przejść do modułu Konta – Kartoteki księgowe, a następnie wybrać Dodaj – Kartoteka księgowa.
2. Jako Wzorzec kartoteki wskazać jedną z dostępnych pozycji dotyczących Rozliczeń międzyokresowych.
3. Po uzupełnieniu wymaganych pól zatwierdzić dodawanie kartoteki przyciskiem Zapisz.
Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej: