e-Pomoc techniczna
Biuro GT – Jak dodać nową grupę klientów?
Kategoria: Konfiguracja, Parametry, Słowniki
Grupy klientów to jednostka klasyfikacyjna obejmująca pewną liczbę klientów biura charakteryzujących się pewnym podobieństwem. Przykładami mogą być: zwykły, VIP, itd. Każdy klient biura może należeć wyłącznie do jednej grupy. W celu dodania nowej cechy do programu Biuro GT należy:
1. Z listy modułów wybrać Administracja, a z listy Grupy klientów.

2. W oknie Grupy klientów wybrać opcję Dodaj.

3. W oknie Grupa klientów wprowadzić Nazwę nowej grupy. Zapisać przyciskiem OK.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
