Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Biuro GT – Jak dodać nową cechę klientów?
Ostatnia modyfikacja: 04.12.2024
Kategoria: Konfiguracja, Parametry, Słowniki
Cechy klientów umożliwiają dodatkową charakterystykę klientów. Przykłady cech klientów to rzetelny, nierzetelny itp. Każdy klient biura może posiadać wiele cech. W celu dodania nowej cechy do programu Biuro GT należy:
1. Z listy modułów wybrać Administracja, a z listy Cechy klientów.

2. W oknie Cechy klientów wybrać opcję Dodaj.

3. W oknie Cecha klienta wprowadzić Nazwę nowej cechy. Zapisać przyciskiem OK.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
