Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rewizor nexo – Jak dodać do definicji struktury sprawozdania finansowego pozycję uszczegółowioną?

Program: InsERT nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Sprawozdania finansowe

Uwaga! Opisywana funkcjonalność dostępna tylko w wersji PRO.​

Użytkownicy Rewizora nexo PRO mają możliwość definiowania własnych struktur sprawozdań finansowych. Od wersji 50.0.0 dodano opcję oznaczania pozycji sprawozdania finansowego stworzonych przez użytkownika jako pozycje uszczegółowione.

Uszczegółowienie oznacza, że w wysyłce elektronicznej nazwa wyliczonej pozycji i jej wartość umieszczone zostaną jako pozycje uszczegóławiające do pozycji ogólnej sprawozdania. Pozwoli to na umieszczanie w sprawozdaniu dowolnej liczby własnych, uściślających pozycji. Funkcjonalność ta może być wyjątkowo przydatna w przypadku generowania e-Sprawozdania finansowego. Aby dodać do definicji struktury sprawozdania finansowego pozycję uszczegółowioną, należy:

1. Przejść do modułu Sprawozdania finansoweDefinicje struktur. Dodać nową lub powielić istniejącą definicję.


2. Wskazać Nazwę, Symbol, Opis i pozostałe parametry definicji sprawozdania.


3. Kliknąć prawym przyciskiem myszy pole sprawozdania i dodać pole definicji.


4. Uzupełnić Nazwę i Symbol pozycji, a następnie oznaczyć pozycje jako Uszczegółowioną. Zapisać zmiany.


W przypadku wskazania takiego sprawozdania w e-Sprawozdaniu i wygenerowaniu danych elektronicznych, w pliku XML pojawi się stosowna informacja.

 


​Więcej informacji na temat Definiowania struktur sprawozdań finansowych znajduje się tutaj.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki