e-Pomoc techniczna
Zakończenie nieaktywnego Zgłoszenia klienta za pomocą modułu Automatyzacja
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Automatyzacja, Laboratorium
Od wersji 50.0.0 InsERT nexo możliwe jest skonfigurowanie Automatu w taki sposób, aby kończył (nadawał status Zakończone automatycznie) Zgłoszenie klienta, w przypadku gdy status Odpowiedziano jest aktywny przez wskazany okres. Aby utworzyć taki automat, należy:
1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Automatyzacja i z górnego menu wybrać Dodaj – Automat.

2. W sekcji Uruchamianie wybrać Po zadanym czasie od spełnienia warunków w obiekcie – Zgłoszenie klienta. Wskazać okres według własnych preferencji.

3. Wskazać warunek wykonania. Na przykładzie będzie to Obiekt posiada wartość – Status – Odpowiedziano.

4. W czynnościach do wykonania wskazać Zakończ zgłoszenie klienta.
5. W sekcji Szczegóły wykonania wprowadzić ustawienia dotyczące sposobu wykonania, wykonawcy czynności i momentu wykonania automatu. Opcjonalnie umożliwić wykonywanie ręczne w module dla ról. Zapisać automat.

Artykuł należy do zbioru zagadnień Przykładowe wykorzystanie automatów w Gestorze nexo.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
