Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt GT – Gdzie ustawić automatyczne nadawanie symbolu dla towaru?

Ostatnia modyfikacja: 01.12.2023

Program: InsERT GT, Subiekt GT

Kategoria: Asortyment, Parametry

​Program Subiekt GT pozwalana na ustalenie jednego z dwóch sposobów nadawania symboli towarom i usługom, których dane są wprowadzane do kartotek towarów i usług:

  • Ręczne – użytkownik decyduje, że będzie samodzielnie nadawać symbole.
  • Automatyczne – użytkownik powierza nadawanie symboli systemowi. Symbole będą miały postać numeryczną. Ustawienie przełącznika na tej pozycji uaktywnia możliwość wprowadzenia Kolejnego numeru oraz Liczby znaków.

Aby określić Automatyczne nadawanie symboli, należy:

1. Przejść do modułu Parametry i otworzyć konfiguracje Towary i usługi.


2. Na zakładce Podstawowe, w sekcji Nadawanie symboli wybrać Automatyczne, wybrać odpowiedni Kolejny numer oraz Liczbę znaków i zatwierdzić przyciskiem OK.




Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki

Drogi użytkowniku

InsERT S.A. wraz ze swoimi partnerami, korzysta na swoich stronach z plików cookies (ciasteczek). Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron, a do pozostałych cookies, których wykorzystanie możesz kontrolować poprzez ustawienia, należą cookies: używane do analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony, umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz marketingowe, reklamowe.
Polityka prywatności >

Administratorem Twoich danych osobowych jest InsERT S.A z siedzibą przy ul. Jerzmanowskiej 2 we Wrocławiu. W ramach odwiedzania naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności oraz urządzeń użytkownika. Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, poprzez zmianę ustawień umożliwiamy Ci rezygnację z akceptowania plików cookies, które nie są niezbędne.

Ściśle niezbędne pliki cookie
Pliki cookie umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz cookie marketingowe, reklamowe, które możesz wyłączyć