e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak dodać zgłoszenie klienta w programie?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Klienci
W programie Gestor nexo udostępniona została funkcja Zgłoszenia klientów. Jest to moduł umożliwiający obsługę zgłoszeń klientów przyjmowanych przez formularz kontaktowy.
Aby dodać nowe zgłoszenie, należy:
1. Przejść do modułu Zgłoszenia klientów, a następnie wybrać Dodaj – Zgłoszenie.

2. Uzupełnić dane klienta.
3. Nadać temat i wpisać temat oraz treść zgłoszenia.
4. Po uzupełnieniu wszystkich niezbędnych danych zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Temat należy do Gestor nexo – Zgłoszenia klientów.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
