e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak odpowiedzieć na zgłoszenie klienta?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Klienci
W programie Gestor nexo udostępniona została funkcja Zgłoszenia klientów. Jest to moduł umożliwiający obsługę zgłoszeń klientów przyjmowanych przez formularz kontaktowy.
Aby odpowiedzieć na zgłoszenie klienta, należy:
1. Przejść do modułu Zgłoszenia klientów, zaznaczyć pozycję na liście i kliknąć Popraw.
2. Uzupełnić treść odpowiedzi i kliknąć Dodaj.

3. Wiadomość pojawi się w Historii komunikacji. Klient otrzyma odpowiedź po wybraniu Zapisz.

4. Po przeprowadzeniu operacji Status zgłoszenia ulegnie zmianie.

Temat należy do Gestor nexo – Zgłoszenia klientów.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
