e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak oznaczyć zgłoszenie klienta jako zakończone?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Klienci
W programie Gestor nexo udostępniona została funkcja Zgłoszenia klientów. Jest to moduł umożliwiający obsługę zgłoszeń klientów przyjmowanych przez formularz kontaktowy.
Aby oznaczyć zgłoszenie klienta jako zakończone, należy:
Uwaga! Po zakończeniu zgłoszenia nie będzie ono edytowalne, a klient zostanie pozbawiony możliwości przesyłania dalszych wiadomości.
1. W module Zgłoszenia klientów zaznaczyć wybraną pozycję na liście, a następnie wybrać Operacje – Zakończ zgłoszenie.

2. Potwierdzić operację przyciskiem Zakończ.

3. Status zgłoszenia ulegnie zmianie.

Operacja jest dostępna również po zaznaczeniu zgłoszenia i wybraniu Popraw.
Temat należy do Gestor nexo – Zgłoszenia klientów.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
