e-Pomoc techniczna
Subiekt GT – Jak zmienić token autoryzacyjny KSeF?
Program: InsERT GT, Subiekt GT
W programie Subiekt GT wprowadzona została obsługa bramki produkcyjnej Krajowego Systemu e-Faktur. Do komunikacji z bramką produkcyjną serwisu niezbędny jest token autoryzacyjny.
Aby zmienić token autoryzacyjny KSeF, należy:
1. Usunąć dotychczasowy token. Zagadnienie to zostało opisane w artykule e-Pomocy technicznej, dostępnym tutaj.
2. W górnym pasku programu kliknąć ikonę KSeF.
3. Przejść do zakładki Konfiguracja i skorzystać z przycisku Połącz.

4. W razie potrzeby zalogować się do Konta InsERT potwierdzając swoje uprawnienia.

5. Odnaleźć odpowiedni podmiot i kliknąć AUTORYZUJ.

6. Wpisać token autoryzacyjny i potwierdzić korzystając z opcji Autoryzuj firmę w KSeF.

Po przeprowadzeniu autoryzacji w KSeF nowy token będzie widoczny w programie.

Artykuł należy do zbioru tematów e-Pomocy technicznej dotyczących obsługi KSeF (Krajowy System e-Faktur) w programie Subiekt GT.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
