Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rachmistrz nexo i Rewizor nexo – Jak dodać informację o sposobie nabycia środka trwałego?

Program: InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Środki trwałe

​​W module Środki trwałe ewidencjonowane są obiekty reprezentujące wszystkie elementy majątku materialnego i niematerialnego przedsiębiorstwa. W przeciwieństwie do ewidencji wyposażenia środki trwałe podlegają amort​yzacji (zużyciu). Mogą być na nich wykonywane także inne operacje, jak modernizacja, przesunięcie, odłączenie części składowej, itp. W celu dodania informacji o sposobie nabycia środka trwałego należy:

1. Przejść do modułu Środki trwałe i kliknąć Popraw na wybranym środku trwałym.


2. Z rozwijanej listy wskazać Sposób nabycia. Zapisać zmiany.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki