Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Biuro nexo – Jak włączyć cykliczną aktualizację stanów baz klientów?

Program: Biuro nexo, InsERT nexo

Kategoria: Konfiguracja

Operacja Aktualizacja stanów baz klientów dotyczy odświeżenia danych technicznych, jak np. stan połączenia z bazą, numer wersji, data archiwizacji czy forma księgowości klienta biura, które wyświetlane są na listach modułów.

Aktualizacja może zostać uruchomiona na żądanie użytkownika z poziomu modułu AdministracjaBazy danych, opcja Aktualizacja stanów baz klientów. Program również umożliwia włączenie cyklicznej aktualizacja stanów baz klientów, w tym celu należy:

1. Przejść do modułu KonfiguracjaParametry Biura. Następnie kliknąć Popraw.


2. W sekcji Aktualizacja stanów baz klientów w polu Tryb aktualizacji wybrać Cykliczna.


3. Wskazać częstotliwość aktualizacji według własnych preferencji. Zapisać zmiany.


Uwaga! Należy pamiętać, że częsta Aktualizacja stanów baz klientów, może wpłynąć na wydajność programu.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki