Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rewizor nexo – Jak podłączyć zbiór kont?

Program: InsERT nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Plan kont, Słowniki

​Słownik Definicje zbiorów kont umożliwia zdefiniowanie zbiorów kont, które będzie można łatwo wykorzystać w definicji planu kont, podpinając je pod określone konta. Słownik ten można stosować dla zbiorów, które są często wykorzystywane w tej samej postaci – np.podział rodzajowy kosztów jest często wykorzystywany na kontach kosztów według miejsc powstania. Podczas tworzenia zbioru kont można określić sposób dodawania – czy konto ma zostać dodane z kontami do niego nadrzędnymi, czy z podrzędnymi. Aby podłączyć wcześniej utworzony zbiór kont do planu kont należy:

1. Przejść do modułu  KontaPlan kont. Zaznaczyć na liście konto. Kliknąć z górnego menu OperacjePodłącz zbiór kont.


2. Wskazać Zbiór kont. Kliknąć Tak.


3. Kliknąć Wykonaj.​


​Temat należy do zbioru zagadnień: Definicje zbiorów kont w Rewizorze nexo​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki