Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rachmistrz nexo i Rewizor nexo – Jak wykorzystać Etykiety księgowe w schematach dekretacji?

Program: Dokumenty firmy, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Laboratorium, Schematy

​Od wersji 46.0.0 w Laboratorium systemu InsERT nexo dostępna jest funkcja Etykiety księgowe

Dzięki Etykietom księgowym istnieje możliwość opisywania dokumentów pochodzących z portalu Dokumenty firmy. Etykiety księgowe pozwalają na bardziej szczegółowe opisywanie dokumentów, a następnie wykorzystanie ich przy dekretacji dokumentów.

Do poprawnego działania Etykiet księgowych wymagana jest aktywna licencja na usługę Dokumenty firmy lub aktywna wersja próbna Dokumentów firmy. Aby wykorzystać Etykiety księgowe w schemacie dekretacji, należy:

1. Przejść do modułu Dekretacja dokumentówSchematy dekretacji, wybrać schemat z listy i kliknąć Popraw.


2. Kliknąć ikonę ☰ w polu Warunek wyboru i wybrać z listy Określ warunek wyboru.


3. Wskazać warunek (N/OK) Etykiety księgowe i wskazać wcześniej utworzoną etykietę księgową. Zapisać zmiany.


Przy tak zdefiniowanym warunku wyboru, podczas dekretacji tym schematem pod uwagę beda brane tylko dokumenty z etykietą księgową SPRZEDAŻ - Usługi.


​Więcej informacji dotyczących schematów dekretacji znajduje się w poniższych artykułach e-Pomocy technicznej:

  • Rewizor nexo – Czym są i do czego służą schematy dekretacji?
Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki