e-Pomoc techniczna
Rachmistrz nexo i Rewizor nexo – Jak zdefiniować własną Etykietę księgową?
Program: Dokumenty firmy, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Laboratorium, Słowniki
Od wersji 46.0.0 w Laboratorium systemu InsERT nexo dostępna jest funkcja Etykiety księgowe.
Dzięki Etykietom księgowym istnieje możliwość opisywania dokumentów pochodzących z portalu Dokumenty firmy. Etykiety księgowe pozwalają na bardziej szczegółowe opisywanie dokumentów, a następnie wykorzystanie ich przy dekretacji dokumentów. Do poprawnego działania Etykiet księgowych wymagana jest aktywna licencja na usługę Dokumenty firmy lub aktywna wersja próbna Dokumentów firmy. Aby zdefiniować własne etykiety księgowe, należy:
1. Wyszukać w wyszukiwarce poleceń Etykiety księgowe i kliknąć Dodaj.
2. Uzupełnić nazwę etykiety księgowej i kliknąć Zapisz.
Po dodaniu nowych etykiet w programie księgowym zostaną one automatycznie przesłane do Portalu Dokumenty firmy, pod warunkiem posiadania aktywnego dostępu do sieci Internet.
Etykiety dostępne będą przy dodawaniu dokumentów w usłudze Dokumenty firmy oraz w programie księgowym.