Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt 123 – Jak dodać nowy szablon wiadomości email dla pojedynczego pliku?

Ostatnia modyfikacja: 05.05.2023

Program: Subiekt 123

Kategoria: Dokumenty, Personalizacja, Poczta elektroniczna

Subiekt 123 ​pozwala na wykorzystanie szablonów wiadomości email. Umożliwiają one wcześniejsze przygotowanie treści wiadomości, która będzie wykorzystywana wielokrotnie. Szablon wiadomości email dla pojedynczego pliku może zostać wykorzystany np. przy wysyłce pojedynczej faktury do klienta. Aby dodać nowy szablon dla pojedynczego pliku, należy:

1. Przejść do Konfiguracji i wybrać Szablony wiadomości email.


2. Zjechać na dół listy szablonów i kliknąć Dodaj.


3. Na zakładce Parametry wybrać Rodzaj szablonu – Dla pojedynczego pliku, określić Nazwę szablonu oraz Nazwę nadawcy​.


4. Na zakładce Wiadomość określić jej Temat oraz Treść. Zatwierdzić przyciskiem Zapisz​.

​​​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki

Drogi użytkowniku

InsERT S.A. wraz ze swoimi partnerami, korzysta na swoich stronach z plików cookies (ciasteczek). Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron, a do pozostałych cookies, których wykorzystanie możesz kontrolować poprzez ustawienia, należą cookies: używane do analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony, umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz marketingowe, reklamowe.
Polityka prywatności >

Administratorem Twoich danych osobowych jest InsERT S.A z siedzibą przy ul. Jerzmanowskiej 2 we Wrocławiu. W ramach odwiedzania naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności oraz urządzeń użytkownika. Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, poprzez zmianę ustawień umożliwiamy Ci rezygnację z akceptowania plików cookies, które nie są niezbędne.

Ściśle niezbędne pliki cookie
Pliki cookie umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz cookie marketingowe, reklamowe, które możesz wyłączyć