Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Biuro nexo – Jak zbiorczo skopiować treści dokumentów?

Program: Biuro nexo, InsERT nexo

Kategoria: Operacje zbiorcze

​Program Biuro nexo umożliwia skopiowanie treści dokumentów​, jakie zostały zdefiniowane w podmiocie źródłowym i wprowadzenie ich do podmiotów klientów biura rachunkowego. Aby zbiorczo skopiować treści dokumentów, należy:

1. Z listy modułów wybrać Biuro – Klienci biura i z górnego menu wybrać opcję Operacje zbiorcze. 


2. W następnym kroku otworzy się kreator wykonania operacji zbiorczej. W polu Operacja zbiorcza należy wybrać Kopiowanie treści dokumentów i przejść Dalej.


3. Następnie wskazać podmiot źródłowy, z którego zostaną skopiowane treści dokumentów, opcjonalnie określić zachowanie programu w momencie gdy treści dokumentów mają taką samą nazwę. Kliknąć Dalej.


4. Wskazać bazy danych klientów biura rachunkowego, do których zostaną skopiowane treści dokumentów i przejść Dalej.


5. Zapoznać się z podsumowaniem i kliknąć przycisk Wykonaj.


Artykuł należy do zbioru zagadnień e-Pomocy technicznej dotyczących operacji zbiorczych w programie Biuro nexo​.​​​​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki