e-Pomoc techniczna
Sello NX – Jak dodać konto sprzedaży internetowej?
Program: Sello NX
Kategoria: Integracje
Program Sello NX umożliwia dodawanie kont integracji. Są to konta umożliwiające wykonywanie działań w różnych serwisach handlowych (np. Allegro, ERLI, Empik, PrestaShop), kurierskich (np. InPost, DPD, Poczta Polska) czy też systemach handlowo-magazynowych (np. Subiekt GT).
Aby dodać Konto sprzedaży internetowej, należy:
1. Przejść do Konfiguracji – Konta integracji, a następnie skorzystać z opcji Dodaj – Konto sprzedaży internetowej.
Uwaga! Obsługa PrestaShop pojawi się w kolejnej wersji Sello NX.

2. Na potrzeby przykładu dodane zostanie konto testowe Allegro. Wybrać jedną z dostępnych opcji:
-
Zaloguj się – okno autoryzacji zostanie uruchomione w wewnętrznej przeglądarce.
-
Zaloguj przeglądarką – okno autoryzacji zostanie uruchomione w domyślnej przeglądarce zewnętrznej.

3. Uzupełnić login oraz hasło, a następnie skorzystać z przycisku Zaloguj się.

4. Pojawi się okno z danymi konta sprzedaży internetowej. Po zweryfikowaniu ich poprawności wybrać Zapisz.

5. Dodane konto pojawi się na liście w module Konta integracji.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
