e-Pomoc techniczna
Subiekt GT – Jak włączyć automatyczny odbiór e-Faktur?
Program: InsERT GT, Subiekt GT
Kategoria: KSeF
W Subiekcie GT istnieje możliwość ustawienia automatycznego, cyklicznego sprawdzania, czy pojawiły się nowe dokumenty i pobierania ich do systemu. Aby to zrobić, należy:
1. Przejść do modułu Administracja – Parametry. Z listy parametrów wybrać e-Faktury.

2. Aktywować import e-Faktur, zaznaczając w sekcji Pobieraj e-Faktury z KSeF, dla których moja firma jest: nabywcą i/lub występuje w innej dowolnej roli. Określić datę, od której program ma pobierać dokumenty. Kliknąć OK.

3. Zaznaczyć opcję Automatycznie co i określić o ile minut program będzie sprawdzał, czy istnieją nowe dokumenty do odbioru.

4. Opcjonalnie zaznaczyć ustawienie Po uruchomieniu programu decydujące o tym, czy program będzie sprawdzać, czy podatnik otrzymał nowe dokumenty w momencie uruchomienia programu.

5. Kliknąć OK w celu zapisania zmian.
W przypadku dostępnych e-Faktur program będzie informował o tym fakcie, wyświetlając stosowny komunikat w pasku narzędzi.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
