Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gratyfikant nexo – Jak dodać i przypisać Cechy pracowników?

Program: Gratyfikant nexo, InsERT nexo

Kategoria: Personalizacja, Pracownicy

​​​Program Gratyfikant nexo pozwala na efektywniejszą organizację pracy poprzez funkcjonalność Cech pracowników. Przykładowo, w module Pracownicy, użycie filtra Cecha​ pozwoli zawęzić zakres wyświetlanych pozycji jedynie do spełniających wybrane kryteria.

 

​Aby dodać nowe Cechy pracowników, należy:

1. W wyszukiwarce poleceń odnaleźć i kliknąć Cechy pracowników​.

 

​2. W Konfiguracji Cech pracowników ​wcisnąć przycisk Dodaj.


3. ​Uzupełnić pole Nazwa, wybrać Grupę oraz Typ podmiotu​, zatwierdzić przyciskiem ​Zapisz

​​

Po utworzeniu nowych Cech pracowników istnieje możliwość ich przypisania do pracowników. Aby to zrobić, należy:

1. Przejść do modułu Pracownicy, wybrać pozycję na liście i wcisnąć opcję Popraw​. 

 

2. Odszukać sekcję Opis​, pole Cechy​, po czym wybrać odpowiednio jedną z dwóch opcji:

  • dodać nową cechę z rozwijanej listy;


  • skorzystać z opcji Zaawansowanego dodawania cech ​(funkcja ta umożliwia jednoczesne przypisanie wielu cech)​.

​​


3. Zatwierdzić wprowadzone zmiany przyciskiem Zapisz​. 


Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej:


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki