Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak dodać automat tworzący fakturę pro forma do oferty za pomocą modułu Automatyzacja?

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Automatyzacja, Oferty

Moduł Automatyzacja pomaga w zautomatyzowaniu procesów w firmie. Użytkownik może np. zaplanować, aby w ślad za każdym utworzonym dokumentem handlowym, ofertą, umową lub zamówieniem powstawało działanie – ​np. był wysyłany e-mail lub wiadomość SMS. Od wersji 42.0.0 systemu InsERT nexo dodano możliwość automatycznego wystawienia dokumentu faktury pro forma do oferty. Aby utworzyć automat wykorzystujący nową funkcjonalność, należy:

1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkoweAutomatyzacja i kliknąć DodajAutomat.


2. Nadać nazwę automatu i wprowadzić moment uruchamiania obiektu Po zapisaniu obiektuOferta.



3. W sekcji Warunki wykonania dodać warunek Obiekt posiada wartość – Status:  A – Zaakceptowana.


4. Jako Czynności do wykonania wprowadzić Utwórz faktura pro forma.



5. W sekcji Szczegóły wykonania wprowadzić ustawienia dotyczące sposobu wykonania, wykonawcy czynności i momentu wykonania automatu. Opcjonalnie umożliwić wykonywanie ręczne w module dla ról​Zapisać automat.


Artykuł należy do zbioru zagadnień e-Pomocy technicznej: Przykładowe wykorzystanie automatów w Gestorze nexo​​.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki