Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

zarezerwuj.pl – Jak skonfigurować powiadomienia SMS o zmianie rezerwacji dla klientów?

Program: zarezerwuj.pl

Kategoria: Konfiguracja

​Powiadomienia dla klientów umożliwiają natychmiastową reakcję na rezerwację i przesłanie dodatkowych informacji. Usługa jest płatna i w pełni konfigurowalna. Aby dostosować treść powiadomienia SMS z informacją o zmianie rezerwacji, należy:

Informacje o zakupie i pierwszej konfiguracji usługi SMS można znaleźć na witrynie Tutoriale InsERT.

Aby dostosować treść i warunki wysyłki powiadomienia SMS o zmianie rezerwacji, należy:

1. Przejść do menu UstawieniaPowiadomienia SMS.


2. Na zakładce Powiadomienia dla klientów wybrać przycisk edytuj przy powiadomieniu o zmianie rezerwacji.

 

3. W oknie edycji treści powiadomienia istnieje możliwość edycji tematu i treści wiadomości.

Dla edycji treści udostępniono autoteksty, czyli zmienne, które wstawia się do edytowanej treści SMS, a podczas wysyłania wiadomości zostają one zamieniane na rzeczywiste dane, ułatwiające dostosowanie wiadomości do danych klienta i przesłaniu szczegółowych informacji dotyczących rezerwacji. Użytkownikowi udostępniono następujące pola automatyczne:

  • data – dzień zarezerwowanego terminu

  • godzina – godzina zarezerwowanego terminu

  • klient – dane klienta (imię, nazwisko, nr telefonu, adres e-mail)

  • lista rezerwacji

  • nazwa firmy – nazwa publiczna pobierana z danych firmy

  • nazwa wydarzenia

  • płatność

  • pola dodatkowe – dodatkowe informacje zgodne z konfiguracją i wymaganiami pól dodatkowych

  • terminarz – nazwa terminarza z formularza rezerwacji

  • usługa – nazwa zarezerwowanej usługi

  • zasób – nazwa zarezerwowanego zasobu.


Aktualne zmiany wraz z informacją o szacowanej ilości znaków i liczbie użytych wiadomości prezentowane są poniżej w podglądzie wiadomości. Zmiany zapisać przyciskiem Zatwierdź.

4. Po zatwierdzeniu treści wiadomości należy pamiętać o przesunięciu suwaka powiadomienia o zmianie rezerwacji i zaktualizowaniu zmian.

 

Należy pamiętać o uzupełnieniu numeru telefonu podczas wprowadzania danych klienta, jeśli powiadomienie ma do niego dotrzeć. Pole numer telefonu można oznaczyć jako wymagane, a więcej informacji na ten temat można znaleźć w poniższym temacie e-Pomocy technicznej.

Informacje o możliwości darmowego przetestowania usługi, aktywując testowy pakiet 5-ciu wiadomości SMS można znaleźć w poniższym artykule e-Pomocy technicznej.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki