Promocje

Promocje

Analizujemy potrzeby naszych klientów i zawsze staramy się, by w ofercie Insertu znaleźli dokładnie to, czego potrzebuje ich firma. Wiemy też, że oszczędność finansowa jest zawsze benefitem, której szukają przedsiębiorcy, dlatego zapewniamy im i jedno, i drugie.

teleKonsultant taniej przy zakupie Abonamentu

teleKonsultant taniej przy zakupie Abonamentu

03 
sierpnia
 2015

Przy zakupie Abonamentu na ulepszenia system pomocy technicznej teleKonsultant jest dostępny w cenach specjalnych - 139 zł netto (do programów Subiekt nexo/GT, Gestor nexo/GT oraz Rachmistrz nexo/GT), 239 zł netto (Gratyfikant nexo/GT i Rewizor nexo/GT), 179 zł netto (Subiekt nexo PRO, Rachmistrz nexo PRO, Gestor nexo PRO) oraz 319 zł netto (Rewizor nexo PRO, Gratyfikant nexo PRO).

Ceny specjalne teleKonsultanta obowiązują:

  • w przypadku zakupu teleKonsultanta do programu z linii InsERT GT, InsERT nexo lub InsERT nexo PRO, do którego generowany jest Abonament;
  • wyłącznie w momencie generowania Abonamentu;
  • zarówno w przypadku zakupu Abonamentu w cenie promocyjnej (w ciągu 30 dni od wygaśnięcia poprzedniego), jak i w cenie standardowej (po upływie 30 dni). 

W pozostałych przypadkach teleKonsultant jest dostępny w cenach standardowych: 195 zł netto (Subiekt nexo/GT, Gestor nexo/GT i Rachmistrz nexo/GT), 295 zł netto (Gratyfikant nexo/GT i Rewizor nexo/GT), 245 zł netto (Subiekt nexo PRO, Gestor nexo PRO, Rachmistrz nexo PRO) oraz 395 zł netto (Rewizor nexo PRO, Gratyfikant nexo PRO).

teleKonsultant powstał z myślą o klientach, których pytania i problemy wykraczają poza instalację i rozpoczęcie pracy z programem. Zapewnia dostęp do specjalistycznej pomocy technicznej, dając gwarancję szybkiego rozwiązania problemów, a tym samym pewność spokojnego prowadzenia firmy.

Dlaczego warto korzystać z teleKonsultanta:

  • wydzielone numery telefonów do specjalistów  - każdy program objęty specjalistyczną pomocą techniczną posiada wydzielony numer telefoniczny, co pozwala na szybkie połączenie się z konsultantem i uzyskanie pomocy;
  • oddzwanianie - w sytuacjach gdy problem nie może być rozwiązany natychmiast, nasz pracownik oddzwoni i poda najlepsze rozwiązanie;
  • analizy bazy danych - możliwość dziesięciokrotnego przesłania zgromadzonych w programie danych, które uległy uszkodzeniu np. w wyniku awarii sprzętu.

Dodatkowo każdy posiadacz rocznego Abonamentu lub teleKonsultanta może korzystać ze specjalnych zniżek w Klubie InsERT.

Wszystkie produkty można nabyć w sieci dystrybucji na terenie całego kraju.

Odpowiedzi na wszelkie pytania uzyskają Państwo pod numerem telefonu 71-78-76-110 lub adresem e-mail asp@insert.com.pl.