InsERT S.A.

teleKonsultant taniej przy zakupie abonamentu

Teraz przy zakupie Abonamentu na ulepszenia do dowolnego programu system pomocy technicznej teleKonsultant jest dostępny w specjalnej cenie 139 zł netto (56 zł taniej).

Cena specjalna teleKonsultanta obowiązuje:

  • w przypadku zakupu teleKonsultanta do programu z linii InsERT GT lub InsERT nexo, do którego generowany jest abonament;
  • wyłącznie w momencie generowania abonamentu;
  • zarówno w przypadku zakupu abonamentu w cenie promocyjnej (w ciągu 30 dni od wygaśnięcia poprzedniego), jak i w cenie standardowej (po upływie 30 dni). 

W pozostałych przypadkach teleKonsultant jest dostępny w cenie standardowej 195 zł netto.

teleKonsultant powstał z myślą o klientach, których pytania i problemy wykraczają poza instalację i rozpoczęcie pracy z programem. Zapewnia dostęp do specjalistycznej pomocy technicznej, dając gwarancję szybkiego rozwiązania problemów, a tym samym pewność spokojnego prowadzenia firmy.

Dlaczego warto korzystać z teleKonsultanta:

  • wydzielone numery telefonów do specjalistów  - każdy program objęty specjalistyczną pomocą techniczną posiada wydzielony numer telefoniczny, co pozwala na szybkie połączenie się z konsultantem i uzyskanie pomocy;
  • oddzwanianie - w sytuacjach gdy problem nie może być rozwiązany natychmiast, nasz pracownik oddzwoni i poda najlepsze rozwiązanie;
  • analizy bazy danych - możliwość dziesięciokrotnego przesłania zgromadzonych w programie danych, które uległy uszkodzeniu np. w wyniku awarii sprzętu.

Dodatkowo każdy posiadacz rocznego abonamentu lub teleKonsultanta może korzystać ze specjalnych zniżek w Klubie InsERT.

Wszystkie produkty można nabyć w sieci dystrybucji na terenie całego kraju.

Odpowiedzi na wszelkie pytania uzyskają Państwo pod numerem telefonu 71-78-76-110 lub adresem e-mail asp@insert.com.pl.