Asiston & Motivation Direct (System lojalnościowy)

Rozwiązania Partnerskie

Opis rozwiązania polecane rozwiązanie

System lojalnościowy Asiston & Motivation Direct wspiera budowanie długofalowych relacji z kluczowymi Klientami, ich lojalności oraz motywacji. Pozwala w prosty sposób zarządzać funkcjonalnościami programu, uczestnikami oraz kontrolować osiągane wyniki. Innowacyjna technologia systemów skierowana jest do tych przedsiębiorców, którzy chcą utrzymywać pozytywne relacje ze swoimi Klientami co w perspektywie czasu pozwoli na osiąganie wysokich wyników finansowych.

Etapy wykonania programu lojalnościowego:

  • konsultacje dotyczące koncepcji programu lojalnościowego,
  • projekt funkcjonalny,
  • wdrożenie systemu,
  • testowanie i szkolenie pracowników,
  • serwis i wsparcie techniczne.

Korzyści wdrożenia programu lojalnościowego:

  • zwiększenie sprzedaży,
  • budowanie długotrwałych relacji z Klientami oraz Partnerami,
  • rozbudowa sieci sprzedaży o nowych partnerów,
  • optymalizacja systemu poleceń nowych klientów.

Funkcjonalności systemu lojalnościowego:

  • Profil użytkownika – dane zalogowanego do systemu użytkownika,
  • Administracja – zarządzanie kontami użytkowników systemowych, ich rolami oraz grupami dynamicznymi.
  • Struktura serwisu – moduł pozwala na edycję i ustawienia stron widocznych dla użytkowników w aplikacji webowej oraz Mobile.
  • Moduły:
    • Strony tekstowe – strony z contentem dla Klientów definiowane przez administratora systemu,
    • Powiadomienia – system powiadomień o dokonywanych działaniach przez Klientów w systemie lub aplikacji mobilnej,
    • Platforma wysyłkowa – moduł do zarządzania kampaniami Email, SMS, PUSH.
  • System lojalnościowy – zarządzanie programem lojalnościowym:
    • Promocje i kupony – moduł umożliwia łatwy wybór sposobu nagradzania uczestników programu lojalnościowego. Użytkownicy mogą być nagradzani np. za rejestracje kodów, ankiety i quizy, punkty za obrót lub target, punkty za polecenie czy punkty za rejestracje w programie.
    • Transakcje – lista dokonanych przez Klientów transakcji w punktach sprzedaży. W module wyświetlane są dane dotyczące transakcji i jej lokalizacji,
    • Kalkulacja i raportowanie zdobytych przez użytkowników korzyści zgodnie z zaprojektowaną ideą programu lojalnościowego,
    • Katalog nagród – moduł do zarządzania katalogiem nagród oferowanych w programie lojalnościowym, rozpoczynając od integracji z systemem Klienta, magazynowanie oraz dostawę pod wskazany adres Klienta.

Wymagania:

Subiekt nexo PRO