Firmes+ Asystent Magazyniera

Rozwiązania Partnerskie

Opis rozwiązania polecane rozwiązanie

OBSŁUGA MAGAZYNU I KOMPLETOWANIE ZAMÓWIEŃ NA KOLEKTORACH DANYCH (ANDROID)

Firmes+ Asystent Magazyniera to zintegrowane z Subiektem GT rozwiązanie umożliwiające obsługę magazynu oraz kompletowanie zamówień za pomocą kolektorów danych i innych urządzeń przenośnych (smartfon, tablet) poprzez skanowanie kodów kreskowych produktów.

GŁÓWNE FUNKCJE PROGRAMU

  • Kontrola kompletowanych zamówień.
    Mechanizm umożliwia sprawdzenie zgodności wydawanych towarów z dokumentem zamówienia. Lista towarów może prezentować lokalizację towaru w magazynie oraz jego zdjęcie. Dodatkowo jest możliwość połączenia wielu zamówień w jeden dokument oraz częściowa kompletacja zamówienia z utworzeniem dokumentu różnicowego.
  • Kontrola dokumentów magazynowych.
    Mechanizm umożliwia sprawdzenie zgodności przyjmowanych lub wydawanych towarów z dokumentami magazynowymi (WZ, PZ, RW, PW i MM).
  • Tworzenie dokumentów magazynowych i zamówień.
    Możliwość tworzenia wybranych dokumentów magazynowych (WZ, PZ, RW, PW i MM) oraz zamówień (ZK) na podstawie zeskanowanych towarów.
  • Inwentaryzacja.
    Mechanizm umożliwia tworzenie arkuszy spisowych (IWc) na podstawie skanowanych towarów lub kontrolę istniejących arkuszy inwentaryzacji cząstkowej.
  • Tworzenie/podgląd kartotek towarowych.
    Możliwość utworzenia nowej kartoteki towarowej (także w trakcie tworzenia nowego dokumentu) lub przejrzenia podstawowych informacji o towarze (wraz ze zdjęciem).
Rozwiązanie składa się z aplikacji serwerowej instalowanej na komputerze z Subiektem oraz aplikacji instalowanej na urządzeniach przenośnych (Android 4.1 i nowsze). Praca w sieci lokalnej po WiFi. Zapewniamy możliwość indywidualnej rozbudowy.

Wymagania:

Subiekt nexo PRO / Sfera do Subiekta