InsERT S.A.

eSale 2: Sprzedaż i zamówienia mobilne


eSale 2: Sprzedaż i zamówienia mobilne do programu: Subiekt GT

MOBILNA APLIKACJA ERP DLA PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH

eSale 2 to kompleksowy system wspomagania pracy przedstawicieli handlowych przy wykorzystaniu urządzeń mobilnych (smartfonów i tabletów) z systemem Android. Realizuje wszystkie potrzeby związane z presellingiem (zamówienia mobilne). Praca offline i synchronizacja na życzenie minimalizują koszty transferu danych, dając pełny wgląd w kartoteki towarów, stoki magazynowe, listę kontrahentów, rozrachunki, rabaty oraz inne istotne dla handlowca informacje. Zatwierdzone dokumenty mogą być w każdej chwili wysłane do centrali poprzez komunikację GSM lub Wi-Fi (bez pośrednictwa dodatkowych serwerów).

eSale 2 jest sprzedawane w dwóch wersjach:

  • Start – to najprostsza wersja programu pozwalająca jedynie na tworzenie zamówień;
  • Standard – wersja pozwalająca na tworzenie zamówień, wgląd oraz rozliczanie rozrachunków (dokumenty KP i KW), generowanie raportów, przesyłanie wiadomości z systemu centralnego na urządzenia mobilne, dostęp do historii;
  • Full – jest to najbogatsza wersja programu zawierająca wszystkie funkcje wersji Standard, dodatkowo pozwalająca na wystawianie i drukowanie dokumentów sprzedażowych, fiskalizację, zarządzanie magazynem (wydania, przyjęcia, przesunięcia, likwidacje).

Możliwości programu:

  • drukowanie dokumentów na dowolnej drukarce poprzez Bluetooth lub Wi-Fi;
  • fiskalizacja paragonów;
  • generowanie raportów okresowych;
  • szerokie możliwości konfiguracji pozwalające na dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb klienta;
  • pobieranie dowolnych informacji dodatkowych;
  • szybkie wyszukiwanie na listach z możliwością pomijania polskich liter;
  • obsługa wielu magazynów, oddziałów lub firm;
  • synchronizacja danych poprzez GSM lub Wi-Fi.

Dane pobierane z systemu Subiekt GT (via ODBC):

  • kartoteki towarów wraz ze stanami magazynowymi i cenami sprzedaży;
  • kartoteki kontrahentów z warunkami handlowymi i zadłużeniem;
  • rozrachunki (należności oraz zobowiązania);
  • rabaty;
  • cenniki;
  • historia sprzedaży i zamówień;
  • komunikaty.

Dokumenty rejestrowane, wprowadzane do Subiekta GT (via Sfera):

  • zamówienia klientów;
  • faktury sprzedaży;
  • paragony;
  • dowody dostaw;
  • dowody zwrotów;
  • przesunięcia międzymagazynowe;
  • zapotrzebowania magazynowe;
  • likwidacje;
  • inwentaryzacje;
  • wydania gratisów;
  • dokumenty kasowe (KP i KW);
  • wizyty bezproduktywne.

Cena (licencja na jedno urządzenie): System centralny – 1 zł, eSale 2 Start – 990 zł, eSale 2 Standard – 1490 zł, eSale 2 Full – 1990 zł

Wymagania: Sfera dla Subiekta GT, Android 2.2 lub nowszy

Autor: Mayer S.C. Wojciech Mayer, Teresa Mayer, tel. 509-70-07-50

Zadaj pytanie poprzez e-mail | Strona WWW