e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak do widoku Dekretacji dokumentów dodać kolumnę Schemat dekretacji?
Program: InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Dekretacja dokumentów, Personalizacja
Konfiguracja widoku pozwala użytkownikowi dopasować każdy widok w module do swoich potrzeb. Można ją wywołać, klikając w górne menu koła zębatego i wybierając Konfiguracja widoku. W tym miejscu można wybierać, jakie kolumny mają być widoczne na wybranym widoku.
Aby dodać kolumnę Schemat dekretacji w widoku Dekretacji dokumentów, należy:
1. Przejść na zakładkę Dekretacji dokumentów, rozwinąć menu koła zębatego w górnym menu i wybrać Konfiguracja widoku.
2. Na zakładce Kolumny w polu Filtruj wpisać Schemat dekretacji, zaznaczyć wyszukaną kolumnę na liście, a zmiany zatwierdzić przyciskiem OK.