e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak edytować utworzony powiat?
Program: InsERT nexo
Kategoria: Konfiguracja
Słownik powiatów zawiera spis wszystkich polskich powiatów. Powiatów, które znajdują się już w systemie jako dane wdrożeniowe, nie można edytować i usuwać. Możliwe jest natomiast dodanie do słownika nowych pozycji (potrzebne np. podczas wprowadzania danych nowych pracowników będących obcokrajowcami) oraz edytowanie i usuwanie pozycji utworzonych przez użytkownika.
Aby edytować informacje utworzonego przez użytkownika powiatu, należy:
1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Konfiguracja – Powiaty, zaznaczyć wybrany powiat (nie może to być powiat domyślnie utworzony przez program), a następnie z górnego menu wybrać Popraw.

2. Wprowadzić nowe informacje i kliknąć Zapisz. W trakcie edytowania powiatu użytkownik może również dodać województwo, jeżeli nie zostało to wykonane wcześniej.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
