Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
mikroSubiekt – Jak poprawić błędnie wpisane dane w kartotece klienta?
Ostatnia modyfikacja: 04.03.2024
Program: mikroSubiekt
Kategoria: Klienci
Aby uzupełnić brakujące lub poprawić błędnie wpisane dane klienta w programie mikroSubiekt, należy przejść do modułu Kontrahenci, zaznaczyć klienta, którego dane mają zostać dodane lub edytowane, kliknąć górne menu Kontrahent i wybrać Popraw. W ten sposób zostanie otwarta kartoteka klienta, w której można dowolnie uzupełniać i zmieniać wcześniej wpisane dane.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
