e-Pomoc techniczna
zarezerwuj.pl – Jak dodać nowego użytkownika aplikacji?
Program: zarezerwuj.pl
Kategoria: Konto InsERT
Dodawanie i usuwanie użytkowników aplikacji jest możliwe jedynie dla użytkownika typu administrator – uprawnienia można zweryfikować na stronie konto.insert.com.pl.
Aby dodać nowego użytkownika, należy przejść do konta InsERT - można to zrobić z poziomu aplikacji rozwijając menu Moje usługi.

Przejść do modułu Użytkownicy, następnie kliknąć Dodaj użytkownika.

W formularzu nowego użytkownika uzupełnić Adres e-mail oraz zaznaczyć Uprawnienia do produktu. Dodatkowo nowemu użytkownikowi można nadać uprawnienia administratora firmy. Zmiany zatwierdzić przyciskiem Dodaj użytkownika.

Po zatwierdzeniu zmian na liście użytkowników pojawi się nowa sekcja z informacjami o Zaproszonych użytkownikach.

Po otrzymaniu wiadomości przez nowego użytkownika aplikacji należy zaakceptować zaproszenie do korzystania z usługi.

Po wybraniu przycisku Akceptuj zaproszenie nowy użytkownik zostanie przeniesiony do strony witryny zaproszenia. W treści zaproszenia ujęta jest informacja o wymaganiach. Należy pamiętać, że zapraszany użytkownik powinien mieć założone własne Konto InsERT.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
