e-Pomoc techniczna
Subiekt nexo – Jak ustawić domyślne miejsce wystawienia zamówienia do dostawcy?
Program: InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Konfiguracja, Zamówienia
Konfiguracja Typy dokumentów pozwalają szczegółowo zdefiniować:
-
wszystkie typy dokumentów handlowych i magazynowych występujących w Subiekcie nexo
-
dokumenty noty korygującej i faktury wewnętrznej dla Rewizora nexo
-
dokumenty oferty i zlecenia serwisowego dla Gestora nexo.
Konfiguracja dokumentów wywołana z poziomu modułu lub widoku będzie zawierała listę dokumentów dla nich typowych.
Nie można dodawać nowych typów dokumentów (od wersji 52 systemu nexo dla niektórych dokumentów, dla których aktywna jest funkcja Powiel), natomiast dla każdego z nich użytkownik może określić bardzo wiele istotnych parametrów. Ustawienie ich na początku pracy z systemem znacznie ułatwi późniejszą pracę.
Aby określić domyślne miejsce wystawienia dla zamówienia do dostawcy, należy:
1. W lewym, górnym rogu programu, w wyszukiwarce wpisać Typy dokumentów, wejść w wyszukany moduł, zaznaczyć Zamówienie do dostawcy i kliknąć Popraw.
2. Na zakładce Podstawowe określić domyślne Miejsca wystawienia i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.