Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Subiekt nexo – Jak dodać kolumnę z informacją o kosztach magazynowych zapisanej inwentaryzacji?
Ostatnia modyfikacja: 28.11.2024
Program: InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Personalizacja
Program Subiekt nexo umożliwia dodanie do widoku listy kolumny z informacją o kosztach magazynowych zapisanej inwentaryzacji. W tym celu należy:
1. Przejść do modułu Inwentaryzacja, kliknąć „zębatkę" ≡ znajdującą się w prawym górnym rogu, następnie wybrać Konfiguracja widoku.

2. Na liście odnaleźć i zaznaczyć kolumnę Koszt magazynowy przychodu i Koszt magazynowy rozchodu. Zatwierdzić przyciskiem OK.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
