e-Pomoc techniczna
Subiekt 123 – Jak sprawdzić status wysyłki wiadomości e-mail do klienta?
Program: Subiekt 123
Kategoria: Dokumenty, Poczta elektroniczna
Aplikacja Subiekt 123 umożliwia sprawdzenie statusu wysyłki wiadomości e-mail do klienta. W tym celu należy:
1. Przejść do modułu, w którym znajduje się wysłany dokument, a następnie sprawdzić kolor symbolu koperty znajdującego się przy dokumencie. Oznaczenie kolorów jest następujące:
-
Zielony – e-mail został dostarczony;
-
Żółty – trwa wysyłka;
-
Czerwony – błąd;
-
Szary – nie było wysyłki.
Dodatkowo, po najechaniu kursorem na ikonkę, pojawia się dodatkowa informacja z bardziej szczegółowym opisem.
W sytuacji, w której na liście nie ma widocznego symbolu koperty, należy w polu listy kolumn kliknąć prawym przyciskiem myszy i zaznaczyć Status wysyłki e-mail.