e-Pomoc techniczna
Jak uzyskać dostęp do Subiekta 123 na potrzeby własne biura?
Program: Subiekt 123
Kategoria: Licencje
Licencja Subiekta 123 dla InsERT nexo/GT pozwala na korzystanie z aplikacji Subiekt 123 na potrzeby własne. Aby skorzystać z takiej możliwości, niezbędne jest posiadanie odpowiednich uprawnień przypisanych do Konta InsERT.
Z uwagi na powyższe należy odróżnić dwa przypadki:
- Biura rachunkowe, które korzystały wcześniej z Subiekta 123 na potrzeby własne,
- Biura rachunkowe, które po raz pierwszy będą uruchamiać Subiekta 123 na potrzeby własne.
W pierwszym z opisywanych przypadków nie ma potrzeby wykonywania żadnych czynności. Uprawnienia do aplikacji Subiekt 123 zostaną przypisane automatycznie. Natomiast w drugim przypadku należy:
1. Zalogować się do Konta InsERT.

2. Upewnić się, że wybrana jest odpowiednia firma, w razie potrzeby Zmienić firmę, następnie przejść do modułu Użytkownicy i kliknąć Edytuj uprawnienia.

3. Nadać uprawnienia do Subiekta 123 i Zapisaćzmiany.

W menu Aplikacje pojawi się Subiekt 123.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
