e-Pomoc techniczna
Przypisywanie cenników do oddziału w Subiekcie nexo
Program: InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Konfiguracja, Polityka cenowa
Konfiguracja oddziałów pozwala zobrazować strukturę lokalizacyjną firmy. Dzięki temu w programie można będzie w szybki sposób sprawdzić np. stan towaru w danym oddziale i przypisanym do niego magazynie, a także wydać lub zakupić towary na podstawie jednego dokumentu do wielu oddziałów i ich magazynów. W konfiguracji oddziału istnieje możliwość przypisania cennika do oddziału. Należy jednak pamiętać, że w systemie tworzy się swoista hierarchia cenników. Poniżej lista od najważniejszego:
-
Cennik indywidualny dla kontrahenta
-
Cennik indywidualny dla oddziału
-
Cennik główny dla kontrahenta (gdy nie istnieje cennik dodatkowy)
-
Cennik przypisany dla danego typu dokumentów
-
Cennik główny dla oddziału
-
Cenniki obowiązujące w asortymencie.
Aby przypisać cennik do oddziału, należy:
1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Konfiguracja – Oddziały.

2. Wybrać Popraw na istniejącym oddziale.

3. Z listy rozwijanej Cena można wybrać Cennik główny lub Próg cenowy.

4. Z listy rozwijanej Cennik dodatkowy można wybierać cenniki dodatkowe, można przygotować dla wybranego asortymentu, powiązać z cennikami głównymi, do klientów lub urządzeń.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
