e-Pomoc techniczna
Jak wysłać klientowi zaproszenie klienta, który dokonał zakupu w sklepie WWW i zdefiniować jego treść korzystając z vendero?
Program: vendero
Kategoria: Konfiguracja
Podczas pracy w systemie vendero istnieje możliwość zdefiniowania automatycznych mechanizmów, które będą odpowiadały za kontakt z klientem, który złożył zamówienie w sklepie. Jednym z nich jest zapraszanie klienta, który już dokonał zakupu w sklepie WWW
Aby skonfigurować zaproszenie klienta, należy przejść do modułu Ustawienia – Powiadomienia, gdzie jedna z pozycji na liście nazwana będzie Zaproszenie klienta z zamówieniem. Nie wystarczy jednak zaznaczenie widocznego przy niej checkbox'a. Po prawej stronie należy rozwinąć jego treść i odpowiednio ją uzupełnić.

Powiadomienie jest wysyłane w momencie zapraszania klienta, który już dokonał zakupu w sklepie WWW.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
