e-Pomoc techniczna
Co zrobić, jeżeli pojawia się komunikat „W Subiekcie wyłączony jest parametr sprzedaży na kredyt” w vendero?
Program: vendero
Kategoria: Konfiguracja, Pomoc techniczna
Podczas synchronizacji zamówień może wystąpić komunikat o treści „W Subiekcie wyłączony jest parametr sprzedaży na kredyt”. W tym przypadku należy zweryfikować błąd na liście zamówień w vendero, a następnie aktywne płatności w Subiekcie GT.
1. Sprawdzić treść błędu na liście zamówień w Panelu administracyjnym vendero.

Jeżeli na liście nie widać kolumn Błędy oraz Błędy synchronizacji, należy je dodać z listy rozwijanej Pokaż/Ukryj kolumny.

2. Przejść do parametrów subiekta w programie sprzedażowym.

3. Zweryfikować aktywność formy płatności Obsługa sprzedaży na kredyt - jeżeli wyłączona, to należy ja włączyć i ponownie zsynchronizować zamówienie.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
