e-Pomoc techniczna
Rachmistrz nexo – Co zrobić w przypadku komunikatu „Zapis w ewidencji VAT z zaznaczoną opcją naliczenia bądź odliczenia VAT w momencie spłaty musi być powiązany z rozrachunkiem?
Program: InsERT nexo, Rachmistrz nexo
Kategoria: Ewidencje VAT, Pomoc techniczna, Rozrachunki
Komunikat „Zapis w ewidencji VAT z zaznaczoną opcją naliczenia bądź odliczenia VAT w momencie spłaty musi być powiązany z rozrachunkiem” może pojawić się podczas próby dodawania zapisu w ewidencji VAT. Przyczyną jest ustawiona w okresie rozliczeń VAT metoda kasowa oraz profil uproszczony programu.

Taki dokument można zapisać na dwa sposoby:
1. Włączyć profil pełny w konfiguracji programu.

2. Wyłączyć metodę kasową w okresach rozliczeń VAT.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
